FAQs
Objednávka
Môžem vrátiť tovar?
Môžem vrátiť tovar?
Vždy sa snažíme zabezpečiť, aby naši zákazníci boli spokojní s našimi produktmi, ale ak potrebujete vrátiť objednávku, radi vám pomôžeme. Napíšte nám priamo a prevedieme vás procesom.
Môžem si nechať prispôsobiť svoj produkt?
Môžem si nechať prispôsobiť svoj produkt?
Áno.
Úzko spolupracujeme s našimi výrobcami a môžeme robiť zmeny v dizajne a funkcii. Kontaktujte nás so svojimi požiadavkami.
Doprava
Môžete posielať svoje produkty do zahraničia?
Môžete posielať svoje produkty do zahraničia?
Áno, posielame po celej Európe. Náklady na dopravu sa pripočítajú pri pokladni. Počas celého roka ponúkame zľavy a akcie, takže sledujte exkluzívne ponuky.
Ako rýchlo môžem dostať svoju objednávku?
Ako rýchlo môžem dostať svoju objednávku?
Je niekoľko faktorov, ktoré to ovplyvňujú, záleží na tom, kde sa nachádzate a či je tovar na sklade, aký je objemný a aký spôsob dopravy si zvolíte pri nákupe.
Objednávky spracované v rámci Švédska budú doručené do 1-3 pracovných dní.
Doručenie v rámci Európy môže trvať 3-10 dní. Informácie o doručení vám budú poskytnuté v potvrdení e-mailom.
Ktorú prepravnú spoločnosť používate?
Ktorú prepravnú spoločnosť používate?
Používame DHL na doručovanie balíkov po celej Európe
Vrátenie tovaru a refundácia
Ako vrátiť produkt?
Ako vrátiť produkt?
Tovar musí byť vrátený do 30 dní od prijatia tvojej objednávky. Tovar musí byť vrátený v rovnakom stave, v akom bol prijatý, nesmie byť použitý/nepoužitý, musí mať všetky etikety a obsahovať všetky pôvodné obaly.
Ako dlho trvá, kým dostanem svoju refundáciu?
Ako dlho trvá, kým dostanem svoju refundáciu?
Refundácie sú spracované do 7 dní od prijatia tovaru.